Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Криклива І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Криклива І. О. Термогравіметричний аналіз мазей з ксероформом [Електронний ресурс] / І. О. Криклива, О. А. Рубан, Ю. В. Юдина, Ю. В. Шмирьова // Український журнал клінічної та лабораторної медицини. - 2009. - Т. 4, № 4. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ujkl_2009_4_4_20
| 2. |
Криклива І. О. Мікробіологічне обґрунтування вибору мазевої основи для комбінованої мазі з ксероформом та димексидом [Електронний ресурс] / І. О. Криклива, О. А. Рубан // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2014. - Вип. 23(4). - С. 498-504. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2014_23(4)__87
| 3. |
Криклива І. Ю. Сплави системи Mo-Si-B [Електронний ресурс] / І. Ю. Криклива, О. І. Дудка, М. Хальмаер // Фізика і хімія твердого тіла. - 2011. - Т. 12, № 2. - С. 365-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhKhTT_2011_12_2_18
| 4. |
Запорожська С. М. Маркетинговий аналіз асортименту лікувальних бальзамів для губ, представлених на вітчизняному фармацевтичному ринку [Електронний ресурс] / С. М. Запорожська, Г. Л. Панфілова, І. О. Криклива, Л. Г. Шостак // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Т. 6, № 2. - С. 61-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2020_6_2_9 Мета дослідження - проведення маркетингового аналізу лікувальних бальзамів для губ, представлених на вітчизняному фармацевтичному ринку. Дослідження базується на даних аналітичної системи "PharmXplorer"/"Фармстандарт" компанії "Proxima Research", а також внутрішньогосподарського обліку реалізації косметичних засобів в аптеках Харківської, Київської, Одеської, Тернопільської областей; порівняльний, графічний, логічний, математико-статистичний і методи маркетингового аналізу ринку. Установлено, що сегмент ринку лікувальних бальзамів для губ є імпортозалежним (72,22 %) та сегментованим за різними компаніями. Спостерігається домінування (55,56 %) продукції європейських компаній-виробників лікувальних косметичних засобів. Переважна більшість (94,44 %) засобів відрізнялись комплексною лікувальною дією, описаною в інструкції, і мали у складі від 2-х і більше біологічно активних речовин. Найбільша кількість асортиментних позицій припадала на такі фірми, як "Uriage", "La Roche", "Belweder" (Франція). Вітчизняний асортимент засобів був представлений усього трьома фірмами: "Біокон" (3 асортиментних позиції), "Irene Bukur" та "Siela Cosmetic" (по одній асортиментній позиції відповідно). Установлено, що більше половини (66,67 %) асортиментних позицій є малодоступними для населення країни, оскільки належать до групи "високовартісних" (середньозважена роздрібна ціна становить від 100,0 грн і вище). Висновок: враховуючи підвищення рівня вимог споживачів до якості життя та низький рівень платоспроможності населення країни, розробка, й упровадження лікувальних бальзамів, що містять біологічно активні речовини природного походження, мають лікувально-косметичні властивості та є відносно доступними за ціною, є актуальним та перспективним завданням для вітчизняного фармацевтичного ринку.Мета дослідження - проведення маркетингового аналізу лікувальних бальзамів для губ, представлених на вітчизняному фармацевтичному ринку. Дослідження базується на даних аналітичної системи "PharmXplorer"/"Фармстандарт" компанії "Proxima Research", а також внутрішньогосподарського обліку реалізації косметичних засобів в аптеках Харківської, Київської, Одеської, Тернопільської областей; порівняльний, графічний, логічний, математико-статистичний і методи маркетингового аналізу ринку. Установлено, що сегмент ринку лікувальних бальзамів для губ є імпортозалежним (72,22 %) та сегментованим за різними компаніями. Спостерігається домінування (55,56 %) продукції європейських компаній-виробників лікувальних косметичних засобів. Переважна більшість (94,44 %) засобів відрізнялись комплексною лікувальною дією, описаною в інструкції, і мали у складі від 2-х і більше біологічно активних речовин. Найбільша кількість асортиментних позицій припадала на такі фірми, як "Uriage", "La Roche", "Belweder" (Франція). Вітчизняний асортимент засобів був представлений усього трьома фірмами: "Біокон" (3 асортиментних позиції), "Irene Bukur" та "Siela Cosmetic" (по одній асортиментній позиції відповідно). Установлено, що більше половини (66,67 %) асортиментних позицій є малодоступними для населення країни, оскільки належать до групи "високовартісних" (середньозважена роздрібна ціна становить від 100,0 грн і вище). Висновок: враховуючи підвищення рівня вимог споживачів до якості життя та низький рівень платоспроможності населення країни, розробка, й упровадження лікувальних бальзамів, що містять біологічно активні речовини природного походження, мають лікувально-косметичні властивості та є відносно доступними за ціною, є актуальним та перспективним завданням для вітчизняного фармацевтичного ринку.
| 5. |
Альохіна Н. В. Психолого-педагогічні умови формування навчальної самостійності студентів [Електронний ресурс] / Н. В. Альохіна, І. О. Криклива // Молодий вчений. - 2021. - № 5(2). - С. 193-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2021_5(2)__10
|
|
|